SDk ابر آسمانی

ابزار توسعه نرم‌افزار (Software Development Kit) یا به اختصار SDK، مجموعه‌ای از ابزارها، کتابخانه‌ها، مستندات و منابع دیگر است که برنامه‌نویسان را قادر می‌سازد تا برنامه‌های خود را بر روی یک پلتفرم خاص توسعه دهند. در اینجا، SDK ابر آسمانی، یک مجموعه ابزار است که به برنامه‌نویسان امکان کنترل و مدیریت محصولات ابری ابر آسمانی را از طریق رابط‌های برنامه‌نویسی (API) ارائه می‌دهد.

sky
شروع به استفاده از SDK

۱.نصب SDK

ابتدا باید SDK مربوطه را دانلود و نصب کنید. این فرآیند معمولاً شامل مراحلی چون دانلود فایل‌های مورد نیاز، نصب بسته‌های وابسته و پیکربندی محیط توسعه است. راهنمای نصب همراه با SDK معمولاً در دسترس است و شما را در این مرحله هدایت می‌کند. .

۲. مطالعه مستندات

برای استفاده موثر از SDK، مطالعه مستندات آن بسیار مهم است. مستندات شامل توضیحاتی درباره قابلیت‌ها، ویژگی‌ها، روش‌های استفاده و نحوه اتصال به SDK می‌شود. با مطالعه دقیق مستندات، می‌توانید با قابلیت‌ها و محدودیت‌های SDK آشنا شده و آن را به طور کامل بهره‌برداری کنید.

۳. ایجاد پروژه توسعه

در این مرحله، برای توسعه پروژه خود، ابتدا باید فایل‌ها و ساختار مناسب را ایجاد کنید و SDK را به آن اضافه کنید. این شامل ایجاد فایل‌ها و ساختار مناسب برای توسعه برنامه است. سپس می‌توانید وابستگی‌ها و کتابخانه‌های مورد نیاز SDK را به پروژه خود اضافه کنید.

۴. استفاده از قابلیت‌ها

با اتصال به SDK و افزودن آن به پروژه می توانید از امکانات آن بهره مند شوید. نمونه ها و نمونه های موجود در مستندات SDK می توانند به شما در استفاده صحیح از ویژگی ها کمک کنند. می توانید توابع و متدهای موجود در SDK را فراخوانی کرده و از آنها در برنامه های خود استفاده کنید.

مزایای SDK ابرآسمانی
blue-circle
support-all-platforms

تسهیل توسعه برنامه‌ها

easy-to-install

افزایش انتشار و استفاده

close-connection

ارتباط نزدیک با توسعه‌دهندگان

blue-circle

سوالات متداول

راهنمای انتخاب سرویس

بله، در محصولات کلی امکان ارتقای سرویس و افزودن افزونه و افزایش منابع وجود دارد.

بله، در برخی از محصولات مانند سرور ابری می توانید پس از ثبت نام در سایت وارد حساب کاربری خود شوید و سپس از قسمت محصولات سرور ابری یک روز آزمایشی رایگان دریافت کنید.

نحوه محاسبه هزینه ها

برای استفاده از این روش باید مبلغی را در کیف پول حساب خود شارژ کنید و سپس اقدام به تهیه سرویس کنید. زمانی که کیف پول شما در حال اتمام است، پیامی مبنی بر اتمام شارژ از سوی سیستم دریافت می کنید تا با پرداخت هزینه از قطع شدن سرویس جلوگیری کنید. اگر می خواهید مبلغ مورد نیاز سرویس را خودتان محاسبه کنید، می توانید از ماشین حساب هر محصول در صفحه اختصاصی آن استفاده کنید.

در شیوه پرداخت به ازای مصرف شما تنها هزینه مصرف منابع را پرداخت میکنید، به عنوان مثال اگر از ترافیک کمتری استفاده نمایید قاعدتا هزینه کمتری را هم پرداخت میکنید، مثلا اگر در سرویس ویدیوی ابری ویدیوی پربازدیدی داشته باشید ترافیک مصرفی بالاتری هم دارید پس مبلغ بیشتری هم بابت مصرف پرداخت میکنید و اگر ویدیوی پرحجم تری داشته باشید پس قاعدتا هزینه دیسک ابری بالاتری هم برای نگهداری فایل خود پرداخت خواهید کرد ولی در بعضی از محصولات هم مانند سرور ابری بدلیل رزرو شدن بعضی از منابع مانند آی پی اختصاصی و فضای دیسک ابری برای شما میبایست هزینه را پرداخت نمایید حتی اگر سرور شما خاموش باشد ولی هزینه سایر منابع تنها به میزان مصرفتان از شما دریافت میگردد.

پشتیبانی فنی و فروش

جهت ارسال تیکت ابتدا میبایست در سایت ابر آسمانی اکانت داشته باشید، اگر هنوز اکانت ندارید میتوانید آنرا به صورت رایگان ثبت نمایید و پس از ورود و مراحل فعال سازی اقدام به ارسال تیکت نمایید.

بله، کافیست با بخش فروش تماس بگیرید و برای سرویس مورد نظر خود فاکتور رسمی دریافت نمایید.

ساعات اداری شرکت از 8:30 الی 17 میباشد، برای دریافت مشاوره قبل از خرید فقط در طول ساعات اداری و برای دریافت پشتیبانی هر ساعت از شبانه روز حتی ایام تعطیل میتوانید از طریق تلفن ، ایمیل ، تیکت و چت آنلاین به صورت 24 ساعته با کارشناسان پشتیبانی فنی در تماس باشید.