comingsoon سرویس ایمیل سازمانی

سرور ایمیل ابزاری است که اطلاعات و انتقال پیام را در سطح مجموعه، اطلاع رسانی، ارتباطات داخلی و خارجی و در سطوح مختلف فراهم می کند. وقتی صحبت از سرور ایمیل یک سازمان یا گروه می شود، امنیت، کارایی، سرعت و خدمات قابل پشتیبانی بیش از همه در نظر گرفته می شود.

Organizational Email Server

سرویس ایمیل سازمانی

ایمیل شرکتی یک سرویس ارتباطی است که توسط سازمان ها و شرکت ها برای ارسال و دریافت ایمیل استفاده می شود. ایمیل سازمانی معمولاً بر اساس دامنه سازمانی تعریف می شود و با استفاده از آدرس ایمیل سازمانی، اعضای سازمان می توانند در داخل سازمان خود ایمیل ارسال و دریافت کنند، با همکاران و مشتریان ارتباط برقرار کنند و اطلاعات را به اشتراک بگذارند. ایمیل های شرکتی دارای ویژگی های امنیتی بیشتری نسبت به ایمیل های عمومی هستند، مانند رمزگذاری اطلاعات، فیلتر کردن هرزنامه ها و کنترل دسترسی. با ایمیل شرکتی، می توانید ایمیل های مربوط به سازمان خود را مدیریت کنید، به اعضای تیم خود پیام دهید، جلسات را برنامه ریزی کنید و اطلاعات را با همکاران و مشتریان به اشتراک بگذارید.

Organizational Email Service

امکانات سفارش و زیرساخت های ابرآسمانی

done
ارایه راهکار پیشرفته Anti Virus در سطح سرور ایمیل - دارای لایسنس معتبر
done
امکان ارایه Raid سخت افزاری در صورت تمایل
done
امکان ارایه سرور ایمیل برای 250 کاربر و 1000 ، 2000 و نامحدود
done
استفاده از امکانات معتبرترین IDC های کشور
done
تخصیص سخت افزار متناسب برای سرور ایمیل
done
دیوار آتش سخت افزاری
done
امکان استفاده از NVME
done
مدیریت سرور - شامل بررسی منابع ، مانیتورینگ، عیب یابی و رفع خطا توسط ابرآسمانی
done
ارایه لایسنسهای EAS , EWS به منظور ایجاد تجربه ای مانند Exchange Server
done
راهنمایی جهت استفاده کاربران
done
SSL رایگان( امکان خرید SSL وجود دارد)

سوالات متداول

راهنمای انتخاب سرویس

بله، در محصولات کلی امکان ارتقای سرویس و افزودن افزونه و افزایش منابع وجود دارد.

بله، در برخی از محصولات مانند سرور ابری می توانید پس از ثبت نام در سایت وارد حساب کاربری خود شوید و سپس از قسمت محصولات سرور ابری یک روز آزمایشی رایگان دریافت کنید.

نحوه محاسبه هزینه ها

برای استفاده از این روش باید مبلغی را در کیف پول حساب خود شارژ کنید و سپس اقدام به تهیه سرویس کنید. زمانی که کیف پول شما در حال اتمام است، پیامی مبنی بر اتمام شارژ از سوی سیستم دریافت می کنید تا با پرداخت هزینه از قطع شدن سرویس جلوگیری کنید. اگر می خواهید مبلغ مورد نیاز سرویس را خودتان محاسبه کنید، می توانید از ماشین حساب هر محصول در صفحه اختصاصی آن استفاده کنید.

در شیوه پرداخت به ازای مصرف شما تنها هزینه مصرف منابع را پرداخت میکنید، به عنوان مثال اگر از ترافیک کمتری استفاده نمایید قاعدتا هزینه کمتری را هم پرداخت میکنید، مثلا اگر در سرویس ویدیوی ابری ویدیوی پربازدیدی داشته باشید ترافیک مصرفی بالاتری هم دارید پس مبلغ بیشتری هم بابت مصرف پرداخت میکنید و اگر ویدیوی پرحجم تری داشته باشید پس قاعدتا هزینه دیسک ابری بالاتری هم برای نگهداری فایل خود پرداخت خواهید کرد ولی در بعضی از محصولات هم مانند سرور ابری بدلیل رزرو شدن بعضی از منابع مانند آی پی اختصاصی و فضای دیسک ابری برای شما میبایست هزینه را پرداخت نمایید حتی اگر سرور شما خاموش باشد ولی هزینه سایر منابع تنها به میزان مصرفتان از شما دریافت میگردد.

پشتیبانی فنی و فروش

جهت ارسال تیکت ابتدا میبایست در سایت ابر آسمانی اکانت داشته باشید، اگر هنوز اکانت ندارید میتوانید آنرا به صورت رایگان ثبت نمایید و پس از ورود و مراحل فعال سازی اقدام به ارسال تیکت نمایید.

بله، کافیست با بخش فروش تماس بگیرید و برای سرویس مورد نظر خود فاکتور رسمی دریافت نمایید.

ساعات اداری شرکت از 8:30 الی 17 میباشد، برای دریافت مشاوره قبل از خرید فقط در طول ساعات اداری و برای دریافت پشتیبانی هر ساعت از شبانه روز حتی ایام تعطیل میتوانید از طریق تلفن ، ایمیل ، تیکت و چت آنلاین به صورت 24 ساعته با کارشناسان پشتیبانی فنی در تماس باشید.