سرور ایمیل ابزاری است که اطلاعات و انتقال پیام را در سطح مجموعه، اطلاع رسانی، ارتباطات داخلی و خارجی و در سطوح مختلف فراهم می کند. وقتی صحبت از سرور ایمیل یک سازمان یا گروه می شود، امنیت، کارایی، سرعت و خدمات قابل پشتیبانی بیش از همه در نظر گرفته می شود.
ایمیل شرکتی یک سرویس ارتباطی است که توسط سازمان ها و شرکت ها برای ارسال و دریافت ایمیل استفاده می شود. ایمیل سازمانی معمولاً بر اساس دامنه سازمانی تعریف می شود و با استفاده از آدرس ایمیل سازمانی، اعضای سازمان می توانند در داخل سازمان خود ایمیل ارسال و دریافت کنند، با همکاران و مشتریان ارتباط برقرار کنند و اطلاعات را به اشتراک بگذارند. ایمیل های شرکتی دارای ویژگی های امنیتی بیشتری نسبت به ایمیل های عمومی هستند، مانند رمزگذاری اطلاعات، فیلتر کردن هرزنامه ها و کنترل دسترسی. با ایمیل شرکتی، می توانید ایمیل های مربوط به سازمان خود را مدیریت کنید، به اعضای تیم خود پیام دهید، جلسات را برنامه ریزی کنید و اطلاعات را با همکاران و مشتریان به اشتراک بگذارید.
بله، در محصولات کلی امکان ارتقای سرویس و افزودن افزونه و افزایش منابع وجود دارد.
بله، در برخی از محصولات مانند سرور ابری می توانید پس از ثبت نام در سایت وارد حساب کاربری خود شوید و سپس از قسمت محصولات سرور ابری یک روز آزمایشی رایگان دریافت کنید.
برای استفاده از این روش باید مبلغی را در کیف پول حساب خود شارژ کنید و سپس اقدام به تهیه سرویس کنید. زمانی که کیف پول شما در حال اتمام است، پیامی مبنی بر اتمام شارژ از سوی سیستم دریافت می کنید تا با پرداخت هزینه از قطع شدن سرویس جلوگیری کنید. اگر می خواهید مبلغ مورد نیاز سرویس را خودتان محاسبه کنید، می توانید از ماشین حساب هر محصول در صفحه اختصاصی آن استفاده کنید.
در شیوه پرداخت به ازای مصرف شما تنها هزینه مصرف منابع را پرداخت میکنید، به عنوان مثال اگر از ترافیک کمتری استفاده نمایید قاعدتا هزینه کمتری را هم پرداخت میکنید، مثلا اگر در سرویس ویدیوی ابری ویدیوی پربازدیدی داشته باشید ترافیک مصرفی بالاتری هم دارید پس مبلغ بیشتری هم بابت مصرف پرداخت میکنید و اگر ویدیوی پرحجم تری داشته باشید پس قاعدتا هزینه دیسک ابری بالاتری هم برای نگهداری فایل خود پرداخت خواهید کرد ولی در بعضی از محصولات هم مانند سرور ابری بدلیل رزرو شدن بعضی از منابع مانند آی پی اختصاصی و فضای دیسک ابری برای شما میبایست هزینه را پرداخت نمایید حتی اگر سرور شما خاموش باشد ولی هزینه سایر منابع تنها به میزان مصرفتان از شما دریافت میگردد.
جهت ارسال تیکت ابتدا میبایست در سایت ابر آسمانی اکانت داشته باشید، اگر هنوز اکانت ندارید میتوانید آنرا به صورت رایگان ثبت نمایید و پس از ورود و مراحل فعال سازی اقدام به ارسال تیکت نمایید.
بله، کافیست با بخش فروش تماس بگیرید و برای سرویس مورد نظر خود فاکتور رسمی دریافت نمایید.
ساعات اداری شرکت از 8:30 الی 17 میباشد، برای دریافت مشاوره قبل از خرید فقط در طول ساعات اداری و برای دریافت پشتیبانی هر ساعت از شبانه روز حتی ایام تعطیل میتوانید از طریق تلفن ، ایمیل ، تیکت و چت آنلاین به صورت 24 ساعته با کارشناسان پشتیبانی فنی در تماس باشید.