comingsoon شرایط و ضوابط

کاربر با ثبت نام در سامانه تایید می‌کند که از مندرجات شرایط و ضوابط ارائه خدمات آگاه بوده و آن‌ها را مورد پذیرش قرار داده است. شرایط زیر به‌عنوان یک قرارداد الزام‌آور بین کاربران خدمات ابری و ابرآسمانی حکمفرما خواهد بود. مطالعه دقیق و کامل این توافق‌نامه و پذیرش کامل آن برای تمامی کاربران ابرآسمانی الزامی می‌باشد. با توجه به اینکه ممکن است شرایط و ضوابط حکمفرما بر سرویس، تعرفه ها و توافقنامه سطح خدمات ممکن است در طول زمان به روزرسانی گردد، مسئولیت مطالعه و اطلاع از این تغییرات بر عهده کاربران می باشد.

bank-service

شرایط و ضوابط

۱- اطلاعات هویتی:

کاربرتایید می‌‌نماید که کلیه اطلاعات هویتی ارائه ‌شده اعم از آدرس، شماره تماس، اطلاعات هویتی و… صحیح بوده و ملزم است در صورت بروز هر گونه تغیی، اصلاحات و ویرایش های لازم را در پنل کاربری اعمال نماید. در صورت مطالبه مدارک هویتی در هر زمان ممکن، کاربر موظف و ملزم به ارائه این مدارک می باشد. در صورت خودداری کاربر از ارسال مدارک، وجود نقص در اطلاعات و یا ارائه اطلاعات غیرواقعی سرویس های دریافتی تعلیق شده و هزینه های کاربر قابل برگشت نمی باشد.

۲- قوانین و مقررات:

کاربران خدمات ابری، ملزم به رعایت کلیه قوانین و مقررات جاری جمهوری اسلامی ایران می باشد. بدیهی است کلیه مسئولیت‌های ناشی از استفاده‌های غیرمجاز برعهده کاربر خواهد بود. انجام هرگونه فعالیت غیر مجاز، مغایر با قوانین جمهوری اسلامی ایران منجر به قطع سرویس، تعلیق ارائه خدمات و اقدام مقتضی قانونی در قبال آن می باشد. برخی از این فعالیت ها عبارتند از :
• انتشار و تکثیر، فروش و پخش غیرقانونی نرم‌افزار، موسیقی، نوشته، فیلم، سریال، گزارش و هرگونه فایل متعلق به شخص یا شرکت ایرانی و خارجی، بدون اجازه
• استفاده از نرم‌افزارهای P2P مانند Torrent
• قراردادن یا نصب کدهای مخرب، ویروس، تروجان، اسکریپت مخرب و . . .
• قاچاق ترافیک صوتی
• فعالیت های مغایر با قانون، شبکه های هرمی، کلاهبرداری، سوء استفاده، دور زدن سیستم پایش محتوای کشوری مانند راه اندازی سرورهای VPN و Proxy
• استخراج رمز ارز
• انجام هر گونه استفاده غیر منصفانه و غیر مجاز از منابع پردازشی، ذخیره سازی، پهنای باند و IP
در صورت بروز هرگونه خسارت به ابرآسمانی و یا اشخاص حقیقی و حقوقی ثالث دیگر که ناشی از اعمال کاربر و یا عدم رعایت مندرجات این توافقنامه توسط کاربر باشد، کاربر متعهد و موظف به جبران خسارت وارده و پاسخگویی به کلیه مراجع قانونی ذیربط خواهد بود.

۳- شیوه ارائه و تعرفه واگذاری خدمات:

سرویس ها به صورت بسته های ماهیانه و سالیانه قابل ارائه می باشد. امکان بهره برداری از خدمات پس از پرداخت هزینه بسته و فعالسازی آن میسر خواهد بود. هزینه ترافیک مورد استفاده کاربران به صورت جداگانه و بر اساس تعرفه های مندرج در آدرس (برای مشاهده تعرفه ها اینجا کلیک کنید.) محاسبه و به صورت ساعتی از کیف پول کاربر کسر می گردد. درصورت تغییر برروی تعرفه ها، تعرفه های قبلی تا پایان بازه سرویس کاربر و نیز مثبت بودن شارژ کیف پول اعتبار دارد و تمدید یا ارتقاء سرویس با تعرفه جدید محاسبه خواهد شد.

۴- پرداخت و تمدید خدمات:

کاربر موظف به تمدید بسته مورد نظر خود پیش از زمان اتمام سرویس می باشد. در صورت سر رسید موعد پرداخت، دسترسی سرویس گیرنده به امکانات پنل کاربری مسدود می شود. در صورت عدم پرداخت، تا یک روز پس از اتمام زمان بهره برداری دسترسی به خدمات ابری متوقف و قطع می گردد و تا سه روز پس از قطع خدمات ابری به منزله عدم تمایل کابر به تمدید خدمات تلقی شده و این خدمات حذف می گردد. خاطر نشان و تاکید می گردد عملیات حذف به صورت قطعی و غیر قابل بازگشت خواهد بود. با توجه به اینکه هزینه ترافیک دریافت سرویس های ابری بر اساس مصرف می باشد از این رو کاربر ملزم و موظف به مثبت نگاه داشتن شارژ کیف پول خود می باشد. در صورتی که کاربر اعتبار کافی در کیف پول خود نداشته باشد یا اعتبار به اتمام رسیده باشد بلافاصله پهنای باند منابع ابری به میزان 1 مگابیت بر ثانیه محدود می گردد و پس از 24 ساعت در صورت عدم شارژ کیف پول ارتباط شبکه قطع می گردد.

۵- مالیات بر ارزش افزوده:

قیمت نهایی خدمات ابری پس از احتساب مالیات بر ارزش‌افزوده مطابق با درصد تعیین شده توسط سازمان امور مالیاتی به عنوان مالیات و عوارض ارزش افزوده محاسبه و در صورت‌حساب کاربر درج می شود.

۶- ساعات پاسخگویی:

ساعات پاسخگویی تیم فروش در روزهای کاری هفته از ساعت ۰۹:۰۰ الی 18:۰۰ می باشد. ساعات پیگیری تیم پشتیبانی سرویس به صورت 24 ساعته و هفت روز هفته از طریق سامانه تیکتینگ می باشد.

۷- توافقنامه سطح خدمات و جبران خسارت:

درصد مدت دسترسی (Uptime) ماهانه‌ی سرویس های ابری 99 درصد می باشد که با اعلام و درخواست کاربر، بر اساس بررسی تیم پشتیبانی ابر آسمانی جهت جبران، به بازه‌ سرویس یا به میزان شارژ کیف پول کاربر به‌ صورت رایگان اضافه می شود. این اعتبار قابلیت تسویه ریالی را تحت هیچ عنوان نخواهد داشت.

۸- پشتیبان گیری و حفاظت از اطلاعات:

کاربر ملزم به پشتیبان گیری و انجام اقدامات مقتضی جهت صیانت از اطلاعات خود به هر شیوه مورد نظر می باشد. در صورت از دست رفتن اطلاعات هیچ مسئولیتی متوجه سرویس دهنده نمی باشد و مشمول جبران خسارت نمی باشد.

۹- رسیدگی به شکایات و انتقادات:

رسیدگی به شکایات کاربران از طریق برقراری تماس با تلفن ۰۳۱۳۵۱۱۲۰۰۰ و یا ارسال شکایات به Email:support@skycloud.ir میسر خواهد بود.

۱۰- محرمانگی اطلاعات:

ابر آسمانی اطلاعات سرویس ها و داده های کاربر را محرمانه تلقی نموده و از ارائه آن بدون موافقت خریدار خودداری می نماید مگر با ارائه احکام از مراجع حاکمیتی، قانونی و قضایی. کلیه مکاتبات و تعاملات بین کاربر و ابرآسمانی محرمانه بوده و مسئولیت آن به عهده نشر دهنده مکاتبات می باشد.

۱۱- لغو خدمات و عودت وجه:

پس پرداخت و شارژ کیف پول، تکمیل سفارش و فعال شدن سرویس امکان لغو خدمات و بازگرداندن وجه تحت هیچ عنوان وجود وجود ندارد و مسئولیت این مورد به عهده کابر خواهد بود. در صورتی که کاربر به هر دلیل شامل عدم رضایت، عدم برآورده شدن نیاز ، عدم آگاهی، اشتباه در خرید و یا هر دلیل دیگری اقدام به لغو سرویس نماید هیچ مبلغی تحت هیچ شرایطی به کاربر عودت نخواهد شد. همچنین ابر آسمانی حق فسخ یک طرفه کلیه سرویس ها را به هر دلیل فنی و غیر فنی در هر زمانی دارا می‌باشد.

comingsoon